Zaznacz stronę

Parametry Techniczne

 

Silnik Triumph Street Triple 675
Jednostka Sterująca EcuMaster Emu Black
Ilość cylindrów 3
Ilość biegów 5
Napęd RWD
Paliwo Benzyna RON98

 

your 360 images

Moc

Masa

Przyspieszenie

Weglowy monocoque

W celu redukcji masy bolidu zdecydowaliśmy się po raz pierwszy w historii zespołu na połączenie konstrukcji skorupowej z konstrukcją ramową. Pozwoliło nam to na zdobycie nowego doświadczenia dzięki czemu w przyszłości możliwe będzie całkowite zastopienie ramy konstrukcją skorupową.

Ergonomia

Zainspirowani pozycją kierowcy z bolidów F1 zaczęliśmy dostosowywać ergonomię naszego bolidu tak aby uzyskać jak najlepiej dostosowaną pozycję do warunków Formuły Studnet. Finalnie obniżyliśmy środek ciężkości kierowcy do 311 mm nad ziemią a kąt pochylenia kierowcy zmiejszony został do 32°. Dzięki temu udało się obniżyć najwyższy punkt ramy o około 20 cm.

Elektronika

W celu poprawy osiągów przygotowaliśmy nową wiązkę zawierającą około 220m i ważącą niewiele ponad kilogram. Zmiany w ukłądzie pneumatycznym pozwoliły zaoszczędzić 20% sprężonego powietrza bez wydłużania czasu zmiany biegów. Dzięki zastosowaniu czujników prędkości kół mamy możliwość zbierania danych z przejazdów co pozwoliło nam na ustawienie kontroli startu oraz pierwszej w historii kontroli trakcji.

FS Czech Republic

Konkurencje statyczne

5. miejsce – Business Plan Presentation
7. miejsce – Cost & Manufacturing

10. miejsce – Engineering Design

 

Konkurencje dynamiczne 

6. miejsce – Endurance
6. miejsce Acceleration
7. miejsce – Autocross

7. miejsce – Skid Pad

 

5. Miejsce – Klasyfikacja generalna

FS Germany

8. miejsce – Skid Pad
8. miejsce – Endurance
9. miejsce – Cost & Manufacturing
10. miejsce – Autocross

FS Alpe Adria

Konkurencje statyczne

3. miejsce – Business Plan Presentation
4. miejsce – Cost & Manufacturing

8. miejsce – Engineering Design

 

Konkurencje dynamiczne 

5. miejsce – Endurance
6. miejsce Acceleration
8. miejsce – Autocross

 

5. Miejsce – Klasyfikacja generalna

Więcej o PMT-04