Parametry Techniczne
Moc
Masa
Przyspieszenie
Weglowy monocoque
W celu redukcji masy bolidu zdecydowaliśmy się po raz pierwszy w historii zespołu na połączenie konstrukcji skorupowej z konstrukcją ramową. Pozwoliło nam to na zdobycie nowego doświadczenia dzięki czemu w przyszłości możliwe będzie całkowite zastopienie ramy konstrukcją skorupową.
Ergonomia
Zainspirowani pozycją kierowcy z bolidów F1 zaczęliśmy dostosowywać ergonomię naszego bolidu tak aby uzyskać jak najlepiej dostosowaną pozycję do warunków Formuły Studnet. Finalnie obniżyliśmy środek ciężkości kierowcy do 311 mm nad ziemią a kąt pochylenia kierowcy zmiejszony został do 32°. Dzięki temu udało się obniżyć najwyższy punkt ramy o około 20 cm.
Elektronika
W celu poprawy osiągów przygotowaliśmy nową wiązkę zawierającą około 220m i ważącą niewiele ponad kilogram. Zmiany w ukłądzie pneumatycznym pozwoliły zaoszczędzić 20% sprężonego powietrza bez wydłużania czasu zmiany biegów. Dzięki zastosowaniu czujników prędkości kół mamy możliwość zbierania danych z przejazdów co pozwoliło nam na ustawienie kontroli startu oraz pierwszej w historii kontroli trakcji.